Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Бєсєда В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Бєсєда В. В. 
Особливості формування силових здібностей та їх оцінки в дошкільному віці / В. В. Бєсєда // Наука і освіта. - 2012. - № 2. - С. 14-17. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено особливості формування силових якостей дітей дошкільного віку. На основі результатів дослідження 237-ми дошкільників віком від 3-х до 7,5 року розроблено діапазони оцінки силових здібностей дітей, простежено динаміку розвитку цієї рухової якості хлопчиків і дівчаток. Констатовано, що індивідуалізація добору засобів у процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку створює умови для розробки об'єктивної методики визначення рівнів розвитку рухових якостей. Розроблено шкалу оцінки рівня розвитку сили в дітей дошкільного віку. На основі одержаних показників силових здібностей створено нормативні таблиці критеріїв оцінки силових здібностей дітей дошкільного віку відповідно до визначених віковими періодами та розділеними за статевою ознакою.

Определены особенности формирования силовых качеств детей дошкольного возраста. На основе результатов исследования 237-ми дошкольников в возрасте от 3-х до 7,5 года разработаны диапазоны оценки силовых способностей детей, прослежена динамика развития этого качества у мальчиков и девочек. Констатировано, что индивидуализация подбора средств в процессе физического воспитания детей дошкольного возраста создает условия для разработки объективной методики определения уровней развития двигательных качеств. Разработана шкала оценки уровня развития силы у детей дошкольного возраста. На основе полученных показателей силовых способностей созданы нормативные таблицы критериев оценки силовых способностей детей дошкольного возраста в соответствии с определенными возрастными периодами и разделенными по половому признаку.

Individualization of selecting tools in the process of physical education of preschoolers creates conditions for developing an objective method of determining the level of development of motor skills and developing the scale of estimation results in aspecific population. Analysis of indicators of strength abilities of preschoolers in Odessa allowed creating tables according to specific age periods, separated by gender.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 + Ч510.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бєсєда В. В. 
Підвищення фізичної підготовленості дітей дошкільного віку при диференційованому використанні "масажної гімнастики" / В. В. Бєсєда // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 70-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено результати педагогічного експерименту, що проводився протягом 12-ти років шляхом спостереження за розвитком рухових якостей та тонусом різних м’язових груп у дітей 3 - 6-ти років. За даними тестування вихідного рівня фізичної підготовки дітей виявлено порушення м’язового тонусу, основним методом корекції яких було прийнято «масажну гімнастику». Продемонстровано методику застосування «масажної гімнастики», відображено результати тестувань рухових якостей дітей після її використання. Зроблено висновок про те, що використання «масажної гімнастики» дозволяє досягти поліпшення результатів у розвитку статичної рівноваги і зберегти показники розвитку швидкісно-силових якостей нижніх кінцівок у межах вікових нормативів.

Приведены результаты педагогического эксперимента, который проводился в течение 12-ти лет путём наблюдения за развитием двигательных качеств и тонусом различных мышечных групп у детей 3 - 6-ти лет. По данным тестирования выходного уровня физической подготовленности детей выявлены нарушения мышечного тонуса, в качестве основного метода коррекции которых была принята «массажная гимнастика». Продемонстрирована методика применения «массажной гимнастики», отражены результаты тестирования двигательных качеств детей после её использования. Сделан вывод о том, что использование «массажной гимнастики» позволяет достичь улучшения результатов в развитии статического равновесия и сохранить показатели развития скоростно-силовых качеств нижних конечностей в пределах возрастных нормативов.

Published the results of the pedagogical experiment, which was held for 12 years by observing the development of motor skills and the tone of different muscle groups for children 3-6 years. According to the test output level of children's physical readiness were identified the infringements of muscle tone, as the main method of correction of which was adopted "massage gymnastics". Demonstrated a technique of using "massage gymnastics", reflected the results of children's motor qualities testing after using it. Concluded that the use of "massage gymnastics" can achieve improved results in the development of static balance and keep indexes of speed and power characteristics of the lower limbs within the age limits.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Глущенко М. М. 
Фізична підготовленість дітей із ураженнями ЦНС при використанні дихальних вправ на тлі масажної гімнастики / М. М. Глущенко, В. В. Бєсєда, О. П. Романчук // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 102-105. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Відображено результати дослідження фізичної підготовки 3-річних дітей із ураженнями центральної нервової системи. У ході експерименту дітей було розподілено на дві групи, в одній з яких до масажної гімнастики додавали дихальні вправи статичного та динамічного характеру. Проаналізовано результати визначення основних параметрів фізичної підготовки дітей до проведення експерименту (в обох групах) та по його закінченні (окремо по групах). Зроблено висновок про те, що використання дихальних вправ на тлі масажної гімнастики ефективно сприяє збільшенню абсолютної сили, диференціює швидкісно-силові здібності та силову витривалість верхніх кінцівок, не сприяє розвитку координаційних здібностей рук, зменшує збудливість периферійної ланки організації рухів, але суттєво покращує функцію вестибулярного апарату.

Отражены результаты исследования физической подготовленности 3-летних детей с поражениями центральной нервной системы. В ходе эксперимента дети были поделены на две группы, в одной из которых к массажной гимнастике добавляли дыхательные упражнения статического и динамического характера. Проанализированы результаты определения основных параметров физической подготовленности детей до проведения эксперимента (в обеих группах) и после его завершения (отдельно по группам). Сделан вывод о том, что использование дыхательных упражнений на фоне массажной гимнастики эффективно способствует увеличению абсолютной силы, дифференцирует скоростно-силовые способности и силовую выносливость верхних конечностей, не способствует развитию координационных способностей рук, уменьшает возбудимость периферического звена организации движений, но существенно улучшает функцию вестибулярного аппарата.

Displayed the results of studies on physical readiness of children with lesions of the central nervous system at the age of 3 years. During the experiment, the children were divided into two groups, one of which was added to the massage gymnastics breathing exercises static and dynamic character. Analyzed the results of determining the basic parameters of children's physical readiness before the experiment (in both groups) and after it (separate for each group). Concluded that the use of breathing exercises on the background of massage gymnastics effectively increases the absolute strength, differentiates speed-strength ability and strength endurance of the upper extremities, is not conducive to the development of hands coordination abilities, reduces the excitability of peripheral component of movements organization, but significantly improves the function of the vestibular apparatus.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.627-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бєсєда В. В. 
Диференційований підхід до корекції порушень опорно-рухового апарату у дітей 3 - 6 років : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / В. В. Бєсєда; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2015. - 23 c. - укp.

Науково обгрунтовано та вдосконалено комплексну методику диференційованого підходу до корекції рухового статусу дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату з урахуванням індивідуальних особливостей фізичної підготовленості та м'язового тонусу; методику експресного обстеження дітей, які відвідують спеціальні навчально-виховні та загальноосвітні дошкільні установи, а також методику оцінювання рівня розвитку рухових якостей та стану м'язового тонусу в різних частинах тіла. Розкрито сутність понять "диференційований підхід до корекції порушень опорно-рухового апарату дітей дошкільного віку" та "руховий статус" дитини. Визначено педагогічні умови ефективного використання засобів фізичного виховання в корекції порушень опорно-рухового апарату у дітей дошкільного віку з урахуванням рівня рухового статусу дитини. Розроблено методику диференціації корекційно-розвивального впливу на порушення опорно-рухового апарату з урахуванням характеристик м'язового тонусу та рівня розвитку рухових якостей у дітей 3 - 6-ти років з порушеннями опорно-рухового апарату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.418-541 + Ч411.354.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бєсєда В. В. 
Корекція фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку з психомоторними порушеннями : монографія / В. В. Бєсєда; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Вінниця : Твори, 2022. - 475 c. - Бібліогр.: с. 456-464 - укp.

Розглянуто теоретичні та методичні основи корекції моторної сфери у дітей раннього і дошкільного віку з психомоторними порушеннями. Такі порушення накладають негативний відбиток на загальний фізичний розвиток вказаної категорії дітей, зокрема на їхню поставу. Саме поставу слід вважати тим системним показником психофізичного розвитку дітей, в якому віддзеркалено особливості як рухових порушень дітей, так і специфіку їхнього психічного розвитку. Розкрито основні шляхи корекції фізичного розвитку дітей раннього і дошкільного віку на прикладі порушень постави.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.93-3 + Р733.418-541 + Р733.61/64-541

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фізичне виховання бакалаврів політехнічного профілю : монографія / І. Л. Ганчар, О. І. Ганчар, В. В. Бєсєда, В. Г. Тодорова, А. С. Кокотєєва, О. Г. Каліберда, О. М. Калиниченко, В. І. Грєєва, Р. С. Рісслінг, А. О. Собінов, В. О. Вакарчук, І. В. Прокопович, В. В. Подгорна, І. Д. Смолякова, П. В. Бочков, З. П. Громаковська, І. В. Небож, Н. С. Зазімко, О. М. Загурський, М. В. Кузьмич, О. С. Гибескул, В. С. Марчук; ред.: І. Л. Ганчар, І. В. Прокопович, В. В. Подгорна; "Одеська політехніка", національний університет. - Одеса : Сімекс-прінт, 2023. - 379 c. - Бібліогр.: с. 279-355 - укp.

Теоретично науково обґрунтовано і практично методично розроблено цілеспрямоване використання досвіду відповідних засобів, методів і методичних прийомів сучасного фізичного виховання і спорту та прикладної фізичної підготовки бакалаврів політехнічного профілю для суттєвого поліпшення формування компетентної фізичної підготованості студентів очного та заочного відділень до спроможної майбутній діяльності на етапах професійного навчання в умовах закладу вищої освіти України НУ "Одеська політехніка". Вона передбачає відповідне формування професійних компетенції за рахунок застосування теоретичних і практичних занять фізичним вихованням з курсом спортивно-педагогічного вдосконалення. Це стимулює формування особистого досвіду отримання відповідних знань, умінь та рухових навичок, що надають змогу сформувати належну до стандартів сучасної політехнічної освіти та більш надійної для збереження життя за рахунок суттєвого поліпшення рівня фізичної готовності студентів до викликів сьогодення. Вона скерована на зміцнення їх здоров'я, підвищення працездатності на теоретичних і практичних заняттях, що допоможе запобігти виникненню професійних захворювань і знизити ризики прояву та подолання чинників професійного травматизму. Цим цілям має служити налагоджена і добре розвинена професійно-прикладна фізична підготовка молоді, яка є частиною всебічної фізичної готовності та здатності майбутніх компетентних фахівців до тривалої і плідної роботи до захисту національного суверенітету української державності. Рекомендовано для належного впровадження та відповідного забезпечення навчального, виховного і освітнього процесу для студентів політехнічного профілю України. Буде корисно викладачам фізичного виховання і спорту в сучасних умовах реформування освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО39284 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського